Τον Ιανουάριο υποβάλλεται στον Ο.Λ.Π. η πρώτη και μοναδική σε υπευθυνότητα και εγκυρότητα μελέτη της Δ.Ν.Ε., με αίτημα επείγουσας αντιμετώπισης σχετικά με το «νέο» «επαναστατικό» μέσο συσκευασίας που έλαβε τεράστια ανάπτυξη μεταπολεμικά των CONTAINERS, με πρώτες τακτικές γραμμές το έτος 1956 από Η.Π.Α. Στα αρμόδια Υπουργεία και κυρίως στο Κ.Ε.Π.Ε.. του Υπουργείου Συντονισμού, λιμενικές μελέτες δεν ανέφεραν τίποτε περί CONTAINERS. Στο Δ.Σ. του Ο.Λ.Π. επικράτησαν απόψεις ότι δεν χρειάζεται καμία ετοιμασία, ενώ διατυπώθηκαν και θέσεις περί «απρόσφορου λιμένα» να δεχθεί φορτία CONTAINERS. 15η/05/1968 πρώτη ημέρα κατάπλου πλοίου CONTAINERS στον Πειραιά, δικαιώνει και πάλι τις προσπάθειες τις Δ.Ν.Ε. η οποία με νέα αίτησή της στον Ο.Λ.Π. ζήτησε επειγόντως την άμεση διαμόρφωση χώρου, ανακοίνωσε προτάσεις Μελών της από ξένους ναυτιλιακούς φορείς και παρέδωσε «φίλμς» και τιμολόγια ξένων λιμένων. Ο Ο.Λ.Π. με άμεση αναστροφή της μέχρι τότε τακτικής, ανακοίνωσε αμέσως τη διαμόρφωση χώρου στην Ακτή Βασιλειάδη, που με την εν συνεχεία διαμόρφωση ειδικού «Σταθμού» στο Ν. Ικόνιο, ο Πειραιάς από 5.000 TEU CONTAINERS το έτος 1969, έφθασε το έτος 1999 τις 964.902 TEU, δικαιώνοντας πανηγυρικά την πρωτοβουλία της Δ.Ν.Ε.